Mobil hírek, érdekességek...

2010.dec.12.
Írta: kirchner Szólj hozzá!

Logót váltott a Motorola Mobility

A hálózati részlegbõl való kiválása elõtt néhány héttel mutatta be új logóját a Motorola telefonos része.

Az egykoron a mobilpiac második legnagyobb gyártójaként ismert Motorola nemrég hivatalosan is bejelentette a hálózati és a telefonos részleg szétválását, mely utóbbi hitelek és más formájú tartozások nélkül, számos szabadalommal és egy új logóval kezdi meg a mûködését jövõre. Az arculatváltás kapcsán nem kell semmi komoly változásra gondolni, ugyanis a Motorola Mobility a korábbi logóját egyszerûen a legnagyobb szolgáltatói partnere után vörösre festette, mely jobban vonzza a tekintetet mint a korábbi kék árnyalat. Természetesen a kevésbé harsány változat sem kerül a süllyesztõbe, azt ugyanis a hálózati részleg használja majd tovább.

Jövőre beérheti a Nokiát a Samsung

Trónfosztásra ugyan jövőre még nem kell számítani, de a Samsung és a Nokia piaci részesedése közel azonos szintre kerülhet.

A Galaxy S sorozat és a Galaxy Tab hatalmas népszerűsége miatt a piaci elemzők egyre pozitívabb képet festenek a Samsung jövő évi teljesítményéről, mely megközelíti a gyártó optimista becsléseit is. A nagyobbik dél-koreai gyártó jövőre 330 millió készülék leszállítását tervezi, mely az idei 280 milliós eladásokhoz képes közel 18 százalékos bővülést jelentene. Az érték egyáltalán nem elképzelhetetlen, hiszen a Samsung jövőre az olcsóbb okostelefonok piacára is nagyobb hangsúlyt fektet majd, melytől legalább 30 milliós eladásokat remél, míg egy 10 hüvelykes internettábla kiadásával a termékvonalból legalább 20 milliós darabszámot szeretne kihozni.

A Nokia jövő évi teljesítményéről a vélemények erősen megoszlanak, hiszen az amerikai elemzők továbbra is stagnálást, esetenként további piacvesztést prognosztizálnak, míg a nagyszabású Symbian frissítések és a MeeGo alapú eszközök bennfentes információival rendelkezők sokkal fényesebb jövőképre és látványos bővülésre számítanak. A MeeGo alapú csúcsmodellek kapcsán annyi bizonyos, hogy a Nokia elsősorban a minőségre mintsem a mennyiségre kíván fókuszálni, mely révén több tízmilliós eladásokra egészen biztosan nem lehet számítani.

süti beállítások módosítása